Tuesday 7 April 2015

Homestay Kebun Baru, Sabak Bernam..

Assalamualaikum..next entry ni masih lagi berkenaan homestay di sabak bernam...kali ni nak introduce 1 homestay di tebuk jawa, sabak bernam..

Ni front view homestay ini..siap ada garaj utk kereta, muat utk 2 kereta..dan juga garaj utk melepak2..ataupn utk aktiviti2 lain spt masak2 ataupun utk aktiviti keluarga..


Homestay ini ada 3 bilik..agak luas juga lah..kalau untuk 2 atau 3 keluarga rasanye OK je..

Sprti biasa, belanja skit gambar2 homestay ni..ni ruang tamu..


Gambar bilik;




Ni plak gambar dapur..dapur jgn rsau, cukup sifat dh..kdg2 di certain homestay, pinggan mangkuk ada 2 3 ketul je..tp homestay ni cukup utk buat kenduri dh..hehe..


& as usual, toilet sgt bersih..ada 2 toilet, satu di master bedroom..& lagi 1 di bahagian dapur..


Kemudahan yg ada di homestay ini TV, fridge, dapur, katil..

Homestay ini terletak di kebun baru, tebuk jawa, sabak bernam..berdekatan dengan politeknik sabak bernam, sbpi sabak bernam, ildas, kolej komuniti sabak bernam..so utk sesiapa yg ada program di sana boleh la bermalam ni homestay ini..

Juga sesuai utk jadi rumah bertandang keluarga yg menghantar pengantin di area berdekatan..spt di sg air tawar, bgan nakhoda omar (BNO), sabak bernam ataupun sg besar..

Harga yg ditawarkan ialah RM150/malam..tuan rumah juga boleh menyediakan lain2 pakej mengikut kehendak penginap di homestay ini spt catering & sebagainya..

Sila hubungi 01135790910 - Kak Siah @ 0189771572 - ikhwan..

No comments:

Post a Comment